21luty2018

21 Luty 2018    |    Imieniny obchodzą: Eleonora, Feliks, Kiejstus
trans 
Get Adobe Flash player
Jesteś tutaj: Home » Pasje » separator pasja » Fitness » Odliczamy kilogramy do Sylwestra!

Odliczamy kilogramy do Sylwestra!

Przed nami  Sylwester i Karnawał. Każda z nas zaczyna już rozmyślać o przyjęciach, balach i kreacjach na ten wyjątkowy czas. Dla tych z Pań, które nie są zadowolone ze swojej sylwetki mamy dobrą wiadomość – jest jeszcze szansa, aby Nowy Rok przywitać w mniejszym rozmiarze!



Dieta

Planów dotyczących zgubienia kilku kilogramów nie warto odkładać na ostatnią chwilę. Pamiętajmy, że im wcześniej zaczniemy naszą przygodę z odchudzaniem, tym szybciej efekty będą widoczne! Aby kuracja odchudzająca była skuteczna oraz nie zaszkodziła naszemu zdrowiu, musimy ją odpowiednio zaplanować, najlepiej konsultując się ze specjalistą dietetykiem. „Prawidłowe tempo odchudzania to redukcja wagi o 0,5-1 kg tygodniowo. Zbyt duży spadek masy ciała w krótkim czasie może być niebezpieczny dla organizmu i przyczynić się do powstania niechcianego efektu jo-jo.” – mówi dietetyk Naturhouse, Beata Prusińska. Jak zatem efektywnie zaplanować plan kuracji, aby uzyskać zadowalające efekty?

Zdrowe nawyki żywieniowe

Chcąc pożegnać zbędne kilogramy powinniśmy zdecydowanie ograniczyć niezdrowe słodkie i słone przekąski, gotową wysoko przetworzoną żywność i dania typu fast-food. Zawierają one sporo soli, tłuszczu i węglowodanów. Mają w swym składzie także konserwanty, wzmacniacze smaku i inne substancje, które mogą być szkodliwe dla naszego zdrowia i przyczyniają się do powstawania nadwagi. Niezdrowe przekąski warto zastąpić jogurtem z owocami, sałatką lub surowymi warzywami, będącymi źródłem witamin, minerałów, a także błonnika wspomagającego pracę przewodu pokarmowego.

„Najczęściej popełnianym błędem w czasie odchudzania jest rezygnowanie z niektórych posiłków, np. śniadania czy kolacji. Niestety takim działaniem zamiast pomóc, tylko sobie szkodzimy. Do prawidłowej przemiany materii niezbędne jest regularne spożywanie 4-5 posiłków dziennie, najlepiej o stałych porach. Lepiej jeść częściej, ale w małych porcjach niż objadać się obficie 2 razy dziennie.” – radzi dietetyk.

„Za pięć dwunasta”

Kilka dni przed sylwestrem należy szczególnie uważać na produkty bogate w sól, która zatrzymuje wodę w organizmie i może spowodować powstawanie obrzęków. Aby zadbać o zdrowy wygląd naszej skóry pijmy niegazowaną wodę mineralną, z dużą zawartością wapnia i magnezu, a także sok marchewkowy, który zapewni cerze zdrowy wygląd, nadając pięknego złocistego koloru.

Najgorszym rozwiązaniem jest stosowanie głodówek, ponieważ niedożywienie powoduje, że nasza skóra traci elastyczność i naturalny blask. Zamiast olśniewających efektów będziemy mieć podkrążone oczy i poszarzałą cerę.

Pomoc specjalisty

Pamiętajmy, że odpowiednie wsparcie i motywacja są bardzo istotnym aspektem odchudzania. Często samodzielne próby zrzucenia zbędnych kilogramów kończą się fiaskiem, wtedy właśnie pomoc dietetyka okazuje się być najbardziej skuteczna. Specjalista, oprócz ułożenia odpowiedniego jadłospisu, służy nam także wsparciem psychicznym oraz odpowiednio nas motywuje. Spotkania z dietetykiem powinny odbywać się regularnie, aby móc rozmawiać na temat pojawiających się w trakcie stosowania diety pytań i wątpliwości.

Jeśli nigdy jeszcze nie miałaś okazji spotkać się z dietetykiem, a chcesz znaleźć sposób, aby na zawsze pożegnać zbędne kilogramy, możesz skorzystać z bezpłatnych konsultacji w Centrach Dietetycznych Naturhouse. Podczas wizyty specjalista wykona wszelkie niezbędne pomiary ciała i oceni dotychczasowy sposób odżywiania, a także w razie problemów, zaproponuje skuteczne rozwiązanie. Odpowiednio zaplanowane przygotowania sprawią, że Nowy Rok przywitasz w doskonałej formie!Skorzystaj z porady dietetyka i zachwyć znajomych i rodzinę zgrabną sylwetką!

 

źródło:www.kobietamag.pl